Estudios y Publicaciones

Arturo Arriagada - Ibáñez, F.

Arriagada, A; Ibáñez, F. (2019, en revisión). “From blogs to Instagram and then to Instagram Stories”: Social media influencers and the design of emotional consumption experiences.

Arturo Arriagada - Bishop, S. - Ibáñez, F.

Arriagada, A; Bishop, S; Ibáñez, F. (2019, en revisión). “Moving between commerciality and authenticity: the imaginary of social media influencers in the attention economy”.

Arturo Arriagada - Ibáñez, F.

Arriagada, A; Ibáñez, F. (2019, en prensa). Communicative value chains: fashion bloggers and branding agencies as cultural intermediaries, in Vodanovic, L. Lifestyle Journalism. London: Routledge.

¿Cuáles serán los principales temas que influirán este 2019 en las comunicaciones de Chile y el mundo?

Arturo Arriagada - Luis Enrique Santana - Cancino, F.

Arriagada, A; Cancino, F; Santana, L. (2018, en revisión). “I always share content with a desire to be seen”. Unpacking young people’s motivations and strategies for sharing contents on Facebook.

Arturo Arriagada - Concha, P.

Arriagada, A; Concha, P. (2018, en revisión). “Mediating the brand experience: cultural intermediaries and digital technologies in the making of branded music events”.

Arturo Arriagada - De Simone, L.

Arriagada, A.; De Simone, L (2018). Social media, branding y consumo: Analizando cadenas de valor comunicacionales. Cuadernos.info, Nº42, pp. 12-13.

Carlos Franco

Franco, C. (2018). Donald, de aprendiz a Presidente. Santiago: RIL editores

Juan Cristóbal Portales - Juan Castañeda-Alcaíno

Portales, J.C; Castañeda-Alcaíno, J. (2018). El rol del Big data como herramienta de comunicación estratégica y construcción de reputación en Chile. ComHumanitas: revista científica de comunicación, 9(2), 66-84.

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